Ar esate pajutę aistros ir išskirtinumo skonį? Ar kada mėgavotės ugningo žaidimo azartu, padovanojusiu pergalės džiaugsmą? Ar svajojote pabūti karaliene ir jaučiatės ja tapusi? Taip! – drąsiai gali atsakyti rugpjūčio 1-ąją pasibaigusios „Karūna“ akcijos „Ir tu išskirtinė“ nugalėtoja Eglė Biliuvienė, laimėjusi pagrindinį prizą –5000 litų vertės suknelę, kurią mados korifėjus Juozas Statkevičius sukurs specialiai jai.
Į vieną visumą susiliejusi karališka aistra ir aukštoji mada dalyvauti azarto nestokojusiame žaidime įkvėpė apie trylika tūkstančių šokolado „Karūna“ mėgėjų. Kiekvieną tris mėnesius trukusios akcijos dieną jų laukė malonios staigmenos iš J.Statkevičiaus mažosios kolekcijos „Karūna“. Jas laimėti galėjo visi, nusipirkę bent vieną šokolado „Karūna“ plytelę ir trumpąja žinute arba internetu išsiuntę užpildytą anketą.
Pagunda apsisiausti jaukumu alsuojantį chalatą, įlįsti į gundančią pižamą, pasidabinti subtiliai elegantišku šalikėliu ir net tapti aistringo mados kūrėjo rankų sukurtos suknelės savininke labiausiai žavėjo moteris. Kai kurios jų užpildė ir atsiuntė po kelias anketas, o viena žaidimo dalyvė tapo tikra rekordininke, užsiregistruodama net keliolika kartų.
Tačiau aistros skonio šokoladą ir J.Statkevičiaus kūrybos magiją suvienijusi akcija kurstė ne tik moterų azartą. Jai abejingi neliko ir vyrai, atsiuntę beveik pusę tūkstančio anketų. Nežinia, ar akcijos metu pirktu šokoladu „Karūna“ jie vaišino savo damas, tačiau jas neabejotinai pradžiugino laimėtomis dovanomis, kurios buvo skirtos ir sukurtos tik moterims. Per tris akcijos mėnesius jos laimėtojams išdalinta apie tris šimtus moterų širdis virpinančių ir vyrų aistras kurstančių pižamų, chalatų, šalikėlių, leidusių moterims pasijusti išskirtinėmis, o vyrams žavėtis naujai atsiskleidusiu jų moteriškumu.
„Kiekviena moteris yra išskirtinė, tik galbūt ne kiekviena tokia jaučiasi. Neabejoju, kad aistros skonio šokoladas ir moteriškumu alsuojantys J.Statkevičiaus kūriniai, joms suteikė daugiau pasitikėjimo savimi ir leido ne tik patikėti, bet ir pasimėgauti savo išskirtinumu. Skonio ir grožio samplaika visuomet yra įkvepianti – tą įrodo ir akcijos dalyvių gausa bei azartas, kurį jie pademonstravo ir kuris yra neatskiriamas aistros palydovas“, – sakė akciją organizavusios bendrovės „Kraft Foods Lietuva“ komunikacijos vadovė Rasa Bagdonienė.
Akcijos laimėtojai buvo renkami automatiniu atsitiktiniu būdu, naudojant specialiai tam sukurtą programinę įrangą. Reikiami programiniai nustatymai joje atliekami prieš prasidedant akcijai, įvedant datas ir laimėtojų skaičių. Vėliau sistema visą laiką veikia pati, iš duomenų bazės, į kurią patenka trumposiomis žinutėmis ir internetu atsiųstos anketos, išrinkdama laimėtojus, taip užtikrinant jų nustatymo nešališkumą ir nepaliekant galimybės įtakoti atrankos procesą.