Galia ir Pinigai

lapkričio 11, 2010

Materializmas ir dvasiškumas

Ką dar rašė »
Parašė: Aš Vyras
Materializmas ir dvasiškumas

Norėčiau Jums padėti sutaupyti daug laiko ir nervų, išsklaidant vieną įsitikinimą, kuris gali sukelti daug nepatogumų gyvenimo kelyje. Jo pavadinimas yra „aš dvasiškas“. Pradžioje pabandysiu aprašyti jį pirmu asmeniu, o vėliau pateiksiu samprotavimus.

Atsimerkiu aš, paprastas žmogelis, po meditacijos ir sakau sau viduje: „nuo šiol aš dvasiškas“. Taigi tapau dvasišku ir vaikštau miesto gatvėmis galvodamas dvasiškas mintis (pvz. kad visi kiti nedvasiški). Daiktai nedvasiški, žmonės nedvasiški, o aš tai tikrai dvasiškas, nes kartais užsimerkiu, pabūnu su savimi, su jogais ir šiaip būreliuose dvasiškų žmonių. Beje, perskaičiau knygą, kuri sako, jog reikia būti čia, dabar ir mylėti – todėl aš dvasiškas; kiti neskaitė, kad reikia būti čia ir dabar, todėl jie nedvasiški. Visus besikeikiančius apeinu ratu – jie nedvasiški, tiesiog energetika ne ta. Jie nežino, kas yra čakros ir geria alkoholį – todėl jie nedvasiški. Aš ta proga galiu dvasiškai nekęsti, smerkti viską, kas man atrodo nedvasiška, bet žinoma, subtiliu dvasiniu būdu, kaip visi dvasiškiai daro. (Gerokai prisijuokiau rašydamas.)

Jeigu žmogus gali tapti staiga „dvasišku“, tai reiškia, kad jis iki šiol dvasios neturėjo, jam kažką lyg reikia įdėti į vidų… Bet ar užmerkus akis yra kažkas įdedama į vidų? Ne. Jis tiesiog pradeda ėjimo į save – vidinės išminties ieškojimo – kelią, o tai išoriškai yra vadinama dvasiškumu.

Tik ėjimas į save ir išminties atgavimas (ne gavimas, o atgavimas savo paties viduje) mus gražina į laimę, o tai liaudiškai vadinama dvasiškumu. Kuo daugiau į protą gali pažvelgti iš šalies ir jį stebėti – tuo daugiau išminties įgauni; būsena, kurioje tai patiri, yra švari sąmonė, kurią mes jaučiame, kai laukiame griaustinio po žaibo blyksnio. Žinodami tai, paklauskime savęs: „kuris žmogus neturi sąmonės?“, arba kitaip – „kuris tada nėra dvasiškas?“, ir baikime tą atsiskyrimą nuo „nedvasiškų“ arba net jo nepradėkime.

Išmintis ir tik išmintis mus išvaduoja nuo kančios, o ji pati ateina iš toliau negu mintis. Tai lyg gylis, įžvalga, kurios mes taip ieškome. Išmintis nėra mintys, nes kiekvienas būtų išminčius perskaitęs kelias knygas, bet taip nėra – kiekvienas turime išdrįsti patirti ir suvokti patys, kad ją įgautumėme. Būtent tai kiekvienas iš mūsų darome gyvenime – mes vis tiriam ir patiriam, ir vėl tiriam, ir vėl patiriam, kol galu gale „daeina“ ir užčiuopiam išmintį, kuri iškart išlaisvina ir suteikia džiaugsmo.

Visi mes esam dvasiški (vadinkite kaip tik norite), nes kiekvienas mūsų, tiesiogiai ar ne, ieškome išminties – tai kas išvaduoja iš kančios. Kiekvienas sutiktas žmogus po kelių minučių pokalbio mums pradeda atseikėti savo išminties lobių, ypač tai daro vyresnieji. Visi, išskyrus išmintingus, tai daro gyrimosi forma ir patarinėja išsijuosę, „kaip reikia gyventi“. Visa tai yra išminties dalybos. Mes visi pakvaišę dėl išminties, nes išmintis pakelia mūsų protą į aukštesnę ir malonesnę būseną. O tie, kurie paklaidinti godumo ir aistros suklydo, manydami, kad aukštos būsenos yra daiktuose ir gražiuose kūnuose, yra vadinami materialistai. Bet vis tiek visi visi siekia tyros proto būklės – meilės, džiaugsmo, išminties, ramybės.

Nesvarbu, ar „materialistas“, ar „dvasininkas“, – visi eina paskui laimę ir išmintį, ir visi yra „dvasiški“. Todėl nusimeskime nepasitenkinimus ir mėkime, mylėkime kiekvieną žmogų. Jis (galbūt) – ateities išminčius, kuris, dešimt tūkstančių kartų atsimušęs į materialumo spąstus, pagaliau suvoks išmintį, jog materialume nėra laimės, ir išdrįs siekti šviesos savo viduje to, kas nutiko su daugeliu iš mūsų. Kiekvienas daiktas yra iš minties formos, kiekvienas žmogus yra didingo intelekto kūrinys. Mylėkime vienas kitą ir globokime, nes dvasiškumo ir materializmo stovyklos yra tik dar vienas kvailių spektaklis Dievo akyse.

“Aš Vyras” komanda dėkoja už šį straipsnį www.laimingi.lt






 
 

 
Vyro moters gyvenimo suvokimas

Kodėl skiriasi vyrų ir moterų gyvenimo suvokimai?

Tik po pirmų metų bendro gyvenimo su žmona pradėjau suvokti, kad skirtumai tarp mūsų apibūdinami ne tik išoriniais skirtumais, auklėjimu ir asmeniniais pasirinkimais. Tikriausiai, pirmas dalykas, kuris mane nustebino &...
parašė Henrikas
0

 
 
Paprastumas vyriškos vertybės

Apie paprastumą ir pagrindines vyriškas vertybes!

Metams bėgant pradedi šiek tiek kitaip į viską žvelgti, persitvarkai savo vertybių orientyrus – kitaip supranti paprastumą ir pagrindines vyriškas vertybes! Ateina laikas, kuomet tave vis mažiau domina kažkieno ...
parašė Vytautas
0

 
 
Kaip sakyti komplimentus

Menas arba kaip sakyti komplimentus!

Bendraudami su aplinkiniais kiekvienas, be abejo, norime, kad žmonės būtų geros nuomonės apie mus. Universaliausias būdas įtikti žmogui, t.y. padėti jam suformuoti nuomonę apie jus – komplimentas. Komplimentus m...
parašė Faustas
1

 

 
Ledai su Viagra

Ledai su Viagra – šampano skonio „Susijaudinimas“!

Britas ledų gamintojas sukūrė ledus su 25 mg Viagros vienoje porcijoje. Tai dar ne viskas. Skonis, pavadintas „Susijaudinimu“ (angų k. „The Arousal“) savyje slepia šampaną – pagrindinį ingredientą. Na, a...
parašė Pipiriukas
0

 
 
Kas yra Dan Bilzerian

Kas yra Dan Bilzerian ir kodėl jam pavydi visi pasaulio vyrai?

Kas yra Dan Bilzerian ir kodėl jam pavydi visi pasaulio vyrai? Na, pradėkime nuo to, kad šis vyrukas neturi jokių stabdžių ir gali leisti sau praktiškai bet ką, pavyzdžiui, numesti nuo namo stogo visiškai nuogą porno...
parašė Pipiriukas
14

 
 
Brangiausias pasaulio restoranas SubliMotion

Brangiausias pasaulio restoranas SubliMotion – vakarienė už 5200 Lt!

Jeigu kada keliausite į Balearų salyno pietvakarius, o tiksliau – į Ibisą,  jau galite atsidėti ~1500 eurų asmeniui už išskirtinę puotą. Taip taip, tai maždaug 5200 litų vienam asmeniui už pasisėdėjimą ...
parašė Faustas
0

 





  1. Aleksandras

    Gal dvasingas, ne dvasiškas?



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.


*

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>