JAV skiria marketingui daugiausiai išlaidų. Tyrimų metu nuolat patvirtinamas faktas, kad seksualumas reklamose gali stipriai įtakoti žmonių apsisprendimą! Naudojant seksualumo elementus bei asociacijų sukeliančius vaizdus siekiama ilgam „įstrigti“ reklamą mačiusio žmogaus galvoje! Paruošėme keletą seksualių reklamų, sukeliančių atitinkamų asociacijų!
Taigi, nagrinėdami šias reklamas tikrai turėjote pagauti save galvojantį(-čią) apie tam tikrą užsiėmimą arba organus! Daugiau, manau, nereikia aiškinti! Ar seksualumas reklamose – tai lengviausias kelias į pelną? Ne! Tačiau reklamų tikslas – ne būtinai pelnas. Juk pagrindinis tikslas – informuoti potencialų vartotoją, pritraukti, sudominti, o seksas – neišsemiama tema ir daugumos žmonių susidomėjimo objektas!