Ford gamintojai pristatė savo pirmąjį serijinį elektromobilį!
Premjera įvyko prieš savaitę iki prasidedant parodai Detroito autosalone Las Vegase, vartotojiškos elektronikos CES 2011 parodoje, tarp televizorių ir mobiliųjų telefonų. Pagrindiniai JAV Ford Focus Electric konkurentai – tai Chevrolet Volt ir Nissan Leaf. Tiesa, Ford’as bus pradėtas masiškai gaminti kiek vėliau – 2011 metų pabaigoje. Sprendžiant iš Ford ketinimų, kompanija būtų ne prieš pardavinėti automobilius ir Europoje, tačiau kol kas tiesiogiai apie tai niekas nekalba.
Paprastai, jei kokia nors ypatingai madingu dalykėliu pradeda užsiimti netgi Ford – tai reiškia, kad madingas dalykėlis tapo pačiu tikriausiu masiniu srautu. Be abejo, savaime suprantama, kad „ElektroFokus’as“ atsirado ne iš oro, nes šią kryptį Ford’ininkai vysto jau keletą metų.
Naujoji Ford Focus Electric baze tapo hatchback’as Ford Focus. Pradedant šia karta, skirstymas į europietiškus ir amerikietiškus Focus’us dingo, nuo šios abi versijos atrodo vienodai.
Pagrindiniu Ford pranašumu elektromobilių rinkoje taps: 3-4 val. krovimo nuo aukštos įtampos įrangos pilnai pakraus automobilį – tai dvigubai mažiau, nei pas konkurentus iš Nissan. Taip pat bus pakrovimas iš buitinės rozetės (JAV tai 110 voltų).
Be viso minėto, elektriniam Focus’ui bus prieinamos MyFord Mobile ir MyFort Touch sistemos. Pimoji – tai sinchronizavimas su jūsų smartphone’u, antroji – sensorinio ekrano valdymo sistema. Abi gerai žinomos iš benzininių modelių, bet jos buvo šiek tiek patobulintos prieš diegiant į elektrinę Ford versiją.
MyFord Touch per du 8 colių vaizduoklius, išdėstytus greitmačio šonuose, rodo baterijos pakrovimo lygį bei kiek dar liko važiuoti, navigaciją, informaciją apie kelią ir t.t. Principe, tai tiesiog kompiuteris ir GPS, bet atrodo viskas skaniau ir šviežiau. Pažiūrėkite į nuotraukas ir įsitikinsite patys: