Bavariškas koncernas pristatė BMW i3 ir BMW i8 – pirmuosius naujos BMW i ekoserijos modelius.
Vardan ekologinės serijos BMW AG buvo sukurtas atskiras prekės ženklas, mano nuomone, primenantis Apple. Patys pagalvokit: iPhone, iPad,BMW i6, BMW i8.. Galima rasti panašumų, taip? Pirmieji nuo žaliosios BMW linijos konvejerio „nulips“: miestui pritaikytas elektromobilis i3ir sportinis hibridas BMW i8.
BMW i8 – gryna mokslo galia – sportinis hibridas
Automobilio i8 konceptas, anot BMW gamintojų, – tai BMW M3 dinamika ir Mini ekonomiškumas. Kompanijoje jau sklando gandai, kad jų konceptas – tai naujos kartos automobilių pradininkas. Vizualiai automobilis labai panašus į Effecient Dynamics konceptą, pristatytą prieš keletą metų. Dėka detalių, pagamintų iš karbono (anglies pluošto) naudojimo, konstruktoriams pavyko pasiekti minimalų aerodinaminį pasipriešinimą, o tai parodė įspūdingus kuro taupymo rezultatus.
Hibridinis sportinis BMW i8 kupė įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. mažiau nei per 5 sekundes, o maksimalus greitis ribojamas iki 250 km/val. Tokį judrumą užtikrina du varikliai, kurių bendra galia siekia 350 a.g., t.y. 220 arklio galių benzininis ir 130 a.g. elektrinis variklis.
BMW i8 gamintojai teigia, kad nuriedėjęs 100 km i8 „suvalgys“ tik 2,3 litro benzino. Jeigu dirbs tik elektrinis variklis, Jūs galėsite nuvažiuoti juo 35 kilometrus. BMW vadovybė teigia, kad pofinalinių patobulinimų i8 gali tapti dar ekonomiškesnis.
BMW i3 – ekonomiškas naujos kartos automobilis
Su kompaktišku miesto automobiliu BMW i3 reikalai juda kur kas sklandžiau – tai bus pirmasis serijinis elektromobilis, išliksiantis bavariško gamintojo istorijoje. Anot Klauso Dregerio (Klaus Draeger), BMW AG valdybos pirmininko, kompanija diegia į rinką modelį, kurio kėbulas beveik visas yra pagamintas iš anglies pluošto. Naujasis BMW i3 svers apie 1270 kg, o tai yra 270 kilogramų daugiau, nei svėrė suprojektuotas Mini One.
125 kW variklio galios pakanka, kad vieną kartą jį pakrovus galima būtų nuvažiuoti 150 kilometrų. Bešepetėlinis 170 a.g. elektros variklis leidžia įsibėgėti iki 60 km/val. greičio mažiau nei per 3,9 s, o iki 100 km/val. – 7,9 sekundės – tai kažkas panašaus į BMW 118 d modelį.
BMW i3 gamyba startuos 2013 metais, o BMW i8 pasirodys rinkoje metais vėliau. Automobiliai bus gaminami Leipcigo gamykloje, tad iki 2013 metų gamyklai paruošti planuojama investuoti apie 400,000.000 eurų.