Iš gausybės pasiūlos, kokį aromatą pasirinkti? Garsios moterys, vardindamos garsių parfumerijos buteliukų pavadinimus, aiškina, kuo turėti kvepėti vyras.
Aktorė Aušra Štukytė sako, kad nėra labiau traukiančio vyriško kvapo nei D&G “Le Bateleur”. Atlikėja Urtė Šilagalytė mano, kad „Armani Code“ – seksualiausias aromatas. „Mis Lietuva 2002“ Vaida Grikšaitė-Česnauskienė neabejoja, kad „Chanel Allure Homme Sport” – geriausias kvapas, tokį padovanojo ir savo vyrui. Dainininkė Baiba Skurstenė negali atsispirti „Chanel Bleu“ kvapui.
Burleskos šokėjos Eglijos Vaitkevičės nuomonė: „Ant švaraus kūno vyras turi saikingai pasikvėpinti medžio, citruso, odos, kardamono, kumino, labdano kvapu“… Dainininkei Eleonorai Sebrovai maloniausi yra jos mylimojo Egidijaus Dragūno mėgstami kvepalai „Dior Home Sport“. Aktorei Inetai Stasiulytei taip pat maloniausi jos mylimojo, šokėjo Deivido Meškausko kvepalai (kokie – neišduoda). Šokėja Karina Jaremian sako, kad YSL kvapai yra geriausi. Tarologė, vizažistė, dizainerė Eva Ghaoui neatsispiria „Issey Myake“ vyriškam kvapui.
Apklausus puokštę moterų paaiškėjo, kad yra kvapas nugalėtojas – Paco Rabanne “1 Million”. Kad tai geriausias pasirinkimas vyrui, mano: dainininkė Kristina Ivanova, prodiuserio, menininko mylimoji Reda Gikytė, dainininkė Ingrida Kazlauskaitė.
Už įdomų tekstą dėkojame Genutei Žalienei!
Paco Rabanne “1 Million” yra marozėlių be vaizduotės ir pseudo-mados ekspertų pasirinkimas. Tą čia ir matome. That is all.
jo…kuo turi kvepeti tikras vyras tos motereles net nenutuokia…speju tokie vardai kaip floris, histoires de parfumes ar pan. joms net negirdeti…
Kišuosi ne į savo straipsnį, BET esu girdėjęs vieną patarimą iš geros stilisto: „Vyras turi kvepėti vyriškai ir neturiu omeny cigarų, konjako ir prakaito tiesiogine prasme. Paprasčiausia yra tiesiog pačiam eiti ir uostyti, nes pirmiausia kvapas turi „užkabinti“ tave. NELEISK moterims rinkti tau kvepalų ir nelakstyk paskui madą – niekada gyvenime nepasivysi. Mada ir yra mada, kad visuomet būtų žingsniu priekyje.“
Pagarbiai,
Faustas.