Auto ir Moto

gegužės 24, 2013

Lexus LS 600h – išskirtinai vyriškas automobilis

Ką dar rašė »
Parašė: Aš Vyras
Lexus LS 600h 2013

Lietuvoje pristatytas naujasis, jau penktosios kartos Lexus LS tęsia L formos dizaino filosofiją. Tai drąsus modernaus ir dinamiško stiliaus derinys, kuris kartu su techninėmis inovacijomis paverčia automobilį neabejotinu šio prekės ženklo gamos flagmanu. Kadangi tai išskirtinai vyriškas automobilis, mes taip pat išbandėme naujausią hibridinį 2013 metų Lexus LS 600h.

Automobilio išorė

Pirma mintis pažvelgus į automobilį – tvirtovė ant ratų. Būdamas 5090 mm ​​ilgio, naujasis LS yra 30 mm ilgesnis už savo pirmtaką. Agresyvus priekinės automobilio dalies dizainas suteikia automobiliui daugiau galios ir autoriteto kelyje. Milžiniškos, chromuoto apvado, individualumu išsiskiriančios grotelės yra pagrindinis dizaino akcentas, jų tiesiog neįmanoma nepastebėti. Dėka to LS modelis akimirksniu atpažįstamas, o tai suteikia Lexus flagmanui dar daugiau išskirtinumo tarp savo klasės atstovų.

Po raumeningu variklio dangčiu įkomponuoti naujos kartos LED priekiniai žibintai suteikia automobiliui ryžtingą žvilgsnį ir sustiprintą galios bei veržlumo įspūdį. Šiame LS modelyje pirmą kartą visoje automobilio optikoje naudojama tik LED technologija. Vien posūkio signalui skirti 12 diodų. L formos dienos žibintai atrodo itin stilingai, o užvedus variklį sujudantys ir susireguliuojantys lęšiai sukelia įspūdį, lyg automobilis būtų gyvas ir su jumis sveikintųsi. Masyvaus bamperio šonuose įmontuoti taip pat diodiniai priešrūkiniai žibintai, kurie kartu su jau minėtomis grotelėmis bei dienos žibintais sudaro L formos dizaino visumą.

Žvelgiant iš profilio, atuomobilis išsiskiria naujai sumodeliuotais šoniniais veidrodėliais, kuriuose integruoti LED posūkio signalai bei užrašu Hybrid galinių durelių apačioje. Kėbulo dizainas buvo kurtas taip, kad automoblį aptekantis oro srautas keltų kuo mažesnį triukšmą. Tam buvo išlieti specialūs kėbulo elementai, o po dugnu sumontuoti difuzoriai. Galiniuose žibintuose L formos motyvai matomi tiek jiems šviečiant, tiek ir nešviečiant.

Kad šio limuzino dizainas nepalieka abejingų, įsitikinome matydami susidomėjusius praeivių bei kitų vairuotojų žvilgsnius važiuodami Vilniaus gatvėmis.

Automobilio vidus

Tik įsėdus į automobilį, visų pirma, pasitinka puikios kokybės odos, medienos ir aliuminio apdaila, o į akis krenta esminis pakeitimas – horizontaliai išdėstytas prietaisų ir valdymo skydelis, kuris iš tiesų yra ergonomiškas bei lengvai valdomas. Taip pat panašu, jog Lexus kūrėjai pagaliau išgirdo prašymus pakeisti morališkai pasenusį laikrodžio dizainą, taigi šiame modelyje įmontuotas jau ne skaitmeninis, o iš poliruoto aliuminio pagamintas analoginis laikrodis, kuris salonui suteikia dar daugiau prabangos. Maža to, pasitelkiant GPS technologiją, šis laikrodis automatiškai koreguoja rodomą laiką, jeigu įvažiuojate į kitą laiko juostą.

Prietaisų skydelis padalintas į dvi dalis: viršutinę ir apatinę. Viršutinėje dalyje įrengtas didžiausias rinkoje, net 12.3 colio LCD ekranas bei greičio ir variklio apsukų ciferblatai, kurie keičia rodomą informaciją bei apšvietimo spalvą (mėlyna arba raudona) priklausomai nuo vairuotojo pasirinkto važiavimo rėžimo (eco, comfort, sport, sport+), o apatinėje – valdymo ir sistemų kontrolės klavišai. LCD ekrane rodoma visa informacija apie automobilį bei aplinką. Visgi vieną priekaištą šiam automobiliui turime. Tai puikaus dizaino, tačiau nelabai  tikslus  multimedijos valdiklis. Stumtelėjus į kurį nors šoną, jis, dažniausiai, peršokdavo per keletą pozicijų, o stumtelėjus silpniau – ne visada sureaguodavo. Galbūt tai įpratimo reikalas, tačiau tokios klasės automobilyje norėtųsi preciziškesnio šio, dažnai naudojamo, prietaiso veikimo. Priešingai yra su likusiais klavišais ir reguliatoriais – jie veikia tiksliai, o ir jų skaičius šios kartos LS modelyje sumažintas. Kiekviena salono detalė kruopščiai apsvarstyta tam, kad sukurtų patogų ir kuo mažiau vairuotojo dėmesį blaškantį interjerą.

Žinoma, tokie automobiliai dažnai savo šeimininkus veža ir gale, todėl ten patogumo taip pat nestinga. Odinės, šildomos bei ventiliuojamos sėdynės su masažo funkcija, distanciniu pulteliu valdomas, nuo lubų atsilenkiantis ekranas ir valdymo klavišų skydelis leidžiantis individualiai susireguliuoti viską, kad kelionė būtų tikrai komfortiška. Lexus inovacija – unikali 4 zonų klimato kontrolė, kuri individualiai nuskenuoja kiekvieną salone esantį ar ką tik įlipusį žmogų ir pagal jo temperatūra nusprendžia ar iš pradžių šildyti/vėsinti žmogų ar orą salone.

Taip pat tiesiog privalome paminėti kompaniją Mark Levinson, kuri šį Lexus flagmaną pavertė tikrų tikriausia koncertų sale. Net maksimaliai nustačius garso reguliatorių nebuvo jokių pašalinių triukšmų, tik didžiulis, kokybiškas bei sodrus garsas. Visame salone, kaip ir išorės optikoje, apšvietimui naudojami tik LED diodai bei Lexus sukurta ir pirmą kartą pristatya AIS (Advanced Illumination System) sistema, kuri pati valdo salono apšvietimą atsižvelgdama į situaciją (atidaromos durelės, užvedamas variklis ir pan.). Kad išsamiai aprašytume visas 4 technologines inovacijas, kurios pirmą kartą pristatytos būtent šiame modelyje bei kitas technologijas, turbūt reikėtų išleisti knygą.

Automobilio variklis ir pavara

Mūsų bandytą Lexus LS 600h varo 5,0 litro V8 benzininis motoras sujungtas su galingu elektros varikliu, kurie kartu generuoja 445 AG. Tai leidžia šiam, 2300kg sveriančiam limuzinui iki 100km/h įsibėgėti vos per 6,1 sekundės ir paverčia jį galingiausiu hibridiniu automobiliu pasaulyje, o vidutinės kuro sąnaudos siekia vos 8.6l/100km.

Bendrą hibridinį agregatą valdo kompiuterinis valdymo procesorius. Tik užvedus variklį bei lėtai riedant jis naudoja vien elektros variklį. Didinant greitį nepastebimai įsijungia benzininis variklis. Tačiau elektra naudojama ne tik pajudant iš vietos, ji taip pat sukuria didesnį sukimo momentą automobilio greitėjimo metu, pvz. lenkiant kitą automobilį. Akumuliatoriai kraunami stabdymo metu susidariusia kinetine energija, šį procesą galima stebėti pagrindiniame automobilio LCD ekrane.

Nuolatinė visų keturių varančiųjų ratų sistema užtikrina didesnį sukibimą bei saugumą, kas yra ypatingai svarbu Lietuviškų žiemų metu.

 

Techniniai duomenys ir kaina:
Variklio tipas: 5.0 litro, V8 Hybrid Drive
Kuro rūšis: Benzinas/Elektra
Variklio galia: 445 Ag
Maksimalus sukimo momentas: 520 Nm
Įsibėgėjimas iki 100km/h: 6.1 s
Maksimalus greitis: 250 km/h (apribotas elektronikos)
Pavarų dėžė: 8 pavarų, automatinė
Kuro sąnaudos 100km: 8.6l (vidutinės)
Kaina: Nuo 383,340 litų (bandyto automobilio kaina ~400,000 litų)

 

Įvertinkite automobilį peržvelgę žemiau esančią nuotraukų galeriją:

Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013 Lexus LS 600h 2013






 
 

 
Lamborghini Aventador avarija UK

300 tūkstančių svarų kainuojančio Lamborghini Aventador avarija Londone!

Niekam nepatinka matyti automobilių avarijas, BET kai vienas automobilių yra Lamborghini Aventador, kainuojantis £300,000, visų širdys aikteli iš smalsumo… Vieni pyksta, kiti smalsauja, bet dėmesys garantuotas! T...
parašė Aš Vyras
0

 
 
Bentley Continental GT W12 Le Mans Edition Automobilis 2014 ratlankis

Įspūdingasis 2014 metų Bentley Continental GT W12 Le Mans Edition!

Šį kartą kalbėsime apie unikalų automobilį – 2014 metais pasirodys riboto leidimo Bentley Continental, dedikuotas legendinėms Le Mano lenktynėms. Aišku, automanai jau bus matę šį gražuolį, tačiau gerų nauj...
parašė Aš Vyras
0

 
 
Lexus IS 300h automobilis

Lexus IS 300h – neabejotinas bestseleris

Visiškai nauja Lexus IS modelių karta debiutavo 2013 metų Ženevos automobilių parodoje. Gamą sudaro du variantai: benzininis IS 250 bei pirmą kartą IS modelyje panaudota Lexus Hybrid Drive technologija varomas IS 300h. ...
parašė Aš Vyras
0

 

 
Lexus RX 450h F Sport automobilis

Lexus RX 450h F Sport – madingas sportinis įvaizdis (50 foto)

Lexus RX – vienas komerciškai sėkmingiausių japonų premium klasės automobilių gamintojo modelių. Trečioji Lexus RX karta debiutavo 2009 metais, o 2012 metais modeliui teko pergyventi dizaino pokyčius. Tiek benzin...
parašė Aš Vyras
1

 
 
Gumball 3000 Vilnius

„Gumball 3000“ ralis Vilniuje stulbino egzotiniais riaumojimais!

Vilnius pasitiko „Gumball 3000“ ralio dalyvius gausia minia smalsių aistruolių! Rotušės aikštėje išsirikiavo superautomobiliai, o iš jų vienas po kito lipo milijonieriai iš viso pasaulio. Jų tarpe taip pat buvo i...
parašė Aš Vyras
0

 
 
Automobiliu naujienos Ferrari LaFerrari 2014

Ferrari LaFerrari – aukščiausio meistriškumo išraiška (+video)

Pagaliau pakelta Ferrari LaFerrari dengusi skraistė. Nekantriai lauktas modelis, kurio ribotas tiražas bus tik 499 vienetų, pristatytas 2013 metų Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje. Tweet
parašė Aš Vyras
0

 




0 Komentarų


Pakomentuok pirmas!


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

*